torsdag, august 27, 2009

Det nye 595.

Personlig har jeg, i alle årene jeg har bodd på Fjellhaug, vegret meg mot å kalle stedet for "hjem." Likevel prøver jeg alltid å gjøre det hjemmekoselig og levelig på rommet jeg blir tildelt. Årets rom er 595, og er med andre ord det samme rommet som jeg hadde i fjor. Det er da man må spørre seg: Var det virkelig nødvendig å flytte ut alle tingene mine for to måneder siden? Noe positivt kommer det da ut av det likevel. Det gir f.eks. rom for ommøblering. Det er utrolig hva man kan få til ved å snu senga og skrivebordet 90 grader, få inn en sofa og en ekstra bokhylle, samt større TV. Følgende billedpresentasjon viser hvordan det har sett ut på 595 i omtrentlig ei uke, og hvordan det (mer eller mindre) kommer til å se ut frem til juni. Mer enn god nok plass, altså. En god multimediakrok er også svært trivelig å ha, både for personlig avslapning og når det kommer besøk.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Riktig så trivelig. =)

Jorid sa...

Lurt å bruke sofa som romdeler. Ikke alltid like gøy å ha seng som eneste sittemøbel.

<3 til Totorobamsen

Hallvard sa...

Likar siste lina :)

Aina sa...

Så koselig! Håper jeg klarer å gjøre mitt rom koselig også...

Men jeg vil komme på besøk! Og spille Wii, for jeg tar ikke med meg min egen! (må ikke tro jeg kommer på besøk av noen annen grunn ;))

Aina sa...

...og det er mulig jeg blir fristet til å stikke av med et par av de meget fristende bøkene i den hyllen. ;) ;)

Ingar T. Hauge sa...

Besøk er alltid kjekt. Det gjelder alle sammen til enhver tid (med mindre døra er låst eller jeg sier noe annet).

Hvilke bøker da, forresten? Jeg låner nok dessverre ikke ut Asterix-bøkene som er innbundet i villsvinskinn, men resten kan vi kanskje fikse en deal på.

Aina sa...

Hehe, var egentlig bare tull, har en del av bøkene selv =p var vel bare det at siden jeg kjente igjen så mange fra min egen bokhylle, så er det sannsynlig at du har spennende ting der =)

Eirik Brekke Hauge sa...

Sephirot dåkka :D

Ingar T. Hauge sa...

ACTION FIGURE!!!