mandag, april 19, 2010

Live from Africa: Noen flere bilder.

Jeg skal etterhvert få sømmet meg til å lage et Kenya-album på Facebook; kanskje i morgen, kanskje på onsdag (mest sannsynlig onsdag). I mellomtiden kan jeg poste noen bilder her - jeg har jo tross alt tatt 366 bilder (ikke all verdens, med andre ord, men en del når man bare har kompaktkamera).

Med over 30 grader, ca 80% luftfuktighet, en kaffekopp og Steven Erikson-bok er Ingar stort sett fornøyd.

Noe av det beste med Kenya, er at all brusen kan fåes på glassflaske. Og det for skarve 20 shilling (under 2 kr).

Det er bare noe med kenyansk natur som fascinerer meg. Selv landskap som dette.

Disse tre krabatene er ganske kjente, og er lette å få øye på i suvenirbutikker.

Aper er det mange av i Kenya. Denne karen var litt mindre livlig enn andre.

Insekter er det også mange av, for den saks skyld. Svære insekter sådan.

Utsikt over det indiske hav.

Nok et elefant/Kilimanjaro-bilde.

Ingen kommentarer: