mandag, april 20, 2009

Takanobu's Tokyo Tales: Billedtekstkonkurranse uke 17.

Etter modell av Navligts lange tradisjon om billedtekskonkurranse, kjører World of Ingar et lignende opplegg. Kom med ditt beste forslag til billedtekst. Premie: Heder og ære.



---------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
Vinneren av konkurransen ble Morghus: "Vinner de, så må Martin streake banen. For en gangs skyld er jeg i tvil om jeg vil at Tigers skal vinne..."

5 kommentarer:

Unknown sa...

«Kjære Gud... Vinner Tigers i dag, så skal jeg personlig omvende samtlige spillere!«

Morghus sa...

"Vinner de, så må Martin streake banen. For en gangs skyld er jeg i tvil om jeg vil at Tigers skal vinne"

Annette Oda Nym sa...

Verdensmesterskap i stein-saks-papir nærmer seg slutten nok en gang, her er oppvarmingen til kvartfinalene! Fjorårets vinner må stå over i år grunnet skader, men følger nøye med fra sin personlige boks.

Reidun sa...

Mana, mana....dududududu....

Andreas sa...

Wheeeeere's Waldo?