mandag, desember 05, 2011

Om en kommende liste


Som en forsøk på å skape en form for kontinuerlig bloggerekke på Gamereactor-bloggen, har jeg etter lesernes ønske bestemt meg for å lage en topp ti-liste over mine favoritt-animeserier. Ettersom jeg ikke ser noen god grunn til ikke å poste den samme lista på to blogger, vil topplista også bli å lese på denne bloggen.

Men dere må nok vente en stund enda. Før jeg kommer så langt er det nemlig fremdeles en haug med ord som skal leveres inn før juleferien...

3 kommentarer:

Severian sa...

ラ ラ ララララ ララララ ララララ ラララ ラ ラララ ラ ラ

Christer van der Meeren sa...

Ingenting er bedre enn å gjøre innholdet «tilgjengelig» for alle leserne. Gleder meg!

Ingar T. Hauge sa...

Severian: Harima Kenji! Iya, Harry McKenzie!

Christer: Om bare Apple hadde hatt samme policy...