fredag, desember 16, 2011

Om en desembergave til meg selv, part deux

Det sies at det hjelper å snakke om problemene sine. I går klagde jeg min nød over manglende høydepunkter i min tegneseriehøst, og kommenterte da særlig den kraftige forsinkelsen som har rammet utgivelsen av Don Rosas samlede verk.

Vel, gjett hva som dukket opp i posten i dag?


Med første ladning av bøker fulgte også denne hakkespettmedaljen med. Og E.I.E.R. står for ordens skyld for Eminent Innehaver av Eksklusiv Rosasamling.

Kassetten med bøkene, sett forfra.

Kassetten med bøkene, sett bakfra (forsiden av Don Rosas Xanadu-historie).

Don Rosas første Donald-historie: Solens sønn.


Forsiden på de tre bøkene. Alle forsidene tar utgangspunkt i en av historiene (noen som kjenner dem igjen?).

Det er ingen tvil om hva som skal leses i helga ihvertfall. Takk og lov at jeg er så godt som ferdig med de siste skoleoppgavene...

5 kommentarer:

Stina Eriksen Bratland sa...

Herlig!! Har SÅÅÅ lyst på de selv!!
Må bare vente til pengene strekker til;) Gratulerer Ingar:) Kooose deg i helga:D

Bjørn Are sa...

Kjempe! Gleder meg som en vov vov. Satser på at det dukker opp noe i postbingen i morgen.

Christer van der Meeren sa...

Knall! Sitter her med pakken min i hendene nå...

Yngvegutt sa...

"Pengeflommen", "Skatt i glass og ramme", og "Gulløya".

Stemmer det?

Ingar T. Hauge sa...

Quite correct, Sir Yngve! :-)