lørdag, november 12, 2011

Om lørdagsgodt, uke 45

Selv om jeg i praksis har isolert meg fra omverdenen for å spille så mye som mulig av det nyeste Zelda-spillet for Gamereactor, må jeg jo servere litt lørdagsgodt.

Også denne uka har Ylvis vært på farta, og serverer denne gangen en herlig LiveAid-parodi.



Før Ylvis' tid var det KLM som regjerte i humor-Norge, og Yngve Hågensen som regjerte i LO (og dermed også indirekte Arbeiderpartiet). Når de to møtes kan resultatet bli et stykke politisk moro.



Til slutt: Dersom dere lurer på hva det er jeg sitter med i helga, kan denne traileren gi et aldri så lite pekepinn. Anmeldelsen kommer forhåpentligvis på tirsdag.

3 kommentarer:

Johanne sa...

Hvis Ylvis fortsette me nye sanger kver/annenkver uga, så e det heilt greit for meg :P

Margot sa...

Dette innlegget fikk meg til å få "what's the meaning of stonehenge" på hjernen (fikk meg til å få..haha).

Ingar T. Hauge sa...

Stonehenge var en del av uke 44s lørdagsgodt, så helt på jordet er det da ikke :-)