lørdag, november 05, 2011

Om lørdagsgodt, uke 44

Lørdagen er nok en gang over oss. Og til tross for at jeg forsøker å gjøre noe faglig konstruktivt denne lørdagen (ettersom jeg har vakt og dermed må befinne meg på Fjellhaug uansett) er det også rom og tid for litt moro og avkobling. Det er med andre ord tid for ukens lørdagsgodt.

Vi starter med ukas farsott, som de fleste trolig allerede har fått med seg, nemlig Ylvis-brødrenes sang om Stonehenge. Det er imponerende hvor mange musikksjangre de klarer å parodiere med én enkeltsang, og den er i tillegg underholdende:



I min kronologiske gjennomgang av Scrubs har jeg også funnet ut hvorfor sal er viktig når man rir:



Til slutt, en filmtrailer til en film som måtte passe i dag. Det er tross alt 5.november og Guy Fawkes Day i dag.



For de som vil ha en skikkelig godbit fra filmen, anbefales denne videoen med Vs allitererende introduksjonsmonolog.

Ingen kommentarer: