fredag, september 23, 2011

Om nytt husalter

Den som entrer stua vår, vil se at det Tommy i Tommy & Tigern i sin tid kalte for "O største av alle massemedier" har en sentral plass i innredningen. Men TV-skjermen som har fulgt meg i noen år nå begynte å vise sine alderdomstegn. Når jeg i tillegg har blitt mer kresen på den slags opp gjennom årene og lønninga for august-september var temmelig stor, ble beslutningen endelig tatt: Det skal kjøpes ny TV.

Mmm...fersk elektronikk...


Før

Etter

For de nysgjerrige kan jeg informere om at den nyinnkjøpte lekkerbisken er en Panasonic 42" 3D Plasma-TV TX-P42VT30Y. Med flere testvinnerpriser virker dette som et solid kjøp, og med salget av den gamle skjermen blir dessuten det hele ganske overkommelig i pris.

Og ja: Den kjører stereoskopisk 3D.

5 kommentarer:

Borris sa...

3D-TV? Merker lite til den 3D-effekten...Kanksje det er min Mac det er no gærent med...

Ingar T. Hauge sa...

Jeg har jo ikke skrudd på 3D mens jeg tok bilde. That would be silly!

HelgeB sa...

Mer tommy og tigern: "O store alter for passiv underholdning. Gi meg min daglige dose sludder så jeg slipper å tenke selv."

Ingar T. Hauge sa...

"Denne bollen med havregrøt symboliserer min døende hjerne! Ta imot dette ydmyke offer! Må ditt lys flakke evig!"

Ingar T. Hauge sa...

Eller, her er originalen for dem som foretrekker det: http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Calvin---Hobbes--TV--Strip-calvin--26-hobbes-152197_700_290.gif