lørdag, september 17, 2011

Om lørdagsgodt, uke 37

Forrige lørdag introduserte jeg en bloggpost kalt "lørdagsgodt," hvor jeg slengte inn en rekke videoklipp. Det ble trolig starten på en ny tradisjon, hvor jeg hver lørdag (så sant jeg har tilgang på nett) legger ut en post med artige videoklipp (forutsatt at jeg har noen klipp å dele). Og nei, Christer, det er ikke et plagiat av dine fredagsposter jeg driver med her; dette har jeg tenkt på en stund.

Dessverre er det ikke mye å dele denne uka, skjønt denne reklamesnutten fikk både meg og mine medkinogjengere til å le på onsdag.



Ellers kan de som vil gå og se de ti dårligste klippene fra Hercules in New York, Arnold Scharzeneggers første Hollywood-film, som Einar og jeg så på søndag. God fornøyelse!

5 kommentarer:

Torgeir Hauge sa...

"Lillestom... Lille-strom". :) Morsom reklame det der, ja! Lurer på hva de har betalt for opptredenen til mr. Clooney... ;)

Ingar T. Hauge sa...

Mener å huske at E24 skrev en sak om det, men jeg finner den ikke igjen. Nuvel, moro er det lell.

Det morsomme er at Hollywood-stjerner før i tiden gjerne dro til utlandet for å spille inn reklamefilmer (alá Bill Murrays karakter i Lost in Translation). Det var jo ingen i hjemlandet som kom til å se dem uansett, tenkte de. Men etter YouTubes inntog har slike reklamer blitt sjeldnere og sjeldnere. Clooney er derimot ikke skvetten, og han har jo tidligere gjort seg bemerket med bl.a. Nespresso-reklamene. Det er godt noen ikke tar seg selv altfor høytidelig.

Johanne sa...

det e litt mindre irriterande med reklamepauser når der e sånne reklamer som denne :)
(og an e jo i ca kver reklamepause på tv for tiå)

- men kor har du bestilt Lion King fra??

Ingar T. Hauge sa...

Hvilke reklamer som går på TV har jeg ingen anelse om. Jeg ser jo ikke på TV...

Jeg bestilte hos Elkjøp (og fikk den i dag), men også CDON selger den allerede. Det er bare å bestille :-)

Christer van der Meeren sa...

Nei, hadde ikke trodd at det var herming, siden du uansett begynte forrige lørdag. ;) (Og da var det heller ikke herming fra min side, siden jeg ikke visste det skulle bli en tradisjon hos deg.)

Kos med fast humorspalte – gleder meg! =)