tirsdag, september 27, 2011

Om en svært l33t kake

For de fleste som har Facebook, gikk det forhåpentligvis ikke helt hus forbi at denne bloggeren hadde bursdag på lørdag (noe spesielt, forresten, å skulle fylle 24 den 24.september). Ettersom jeg hadde vaktuke på Fjellhaug kunne jeg ikke dra ut for å feire, men heldigvis finnes det noen sjeler her i verden som tar initiativ og kommer på besøk. Enda bedre blir besøket når de har laget kake. Toppen av kaka blir når den er formet som en gammel Nintendo 8-bitkonsoll (NES).





Mange takk til herr og fru Bamle for godt selskap og god kake! Kaka var trolig årets kuleste presang!

2 kommentarer:

Johanne sa...

ooo, sykt kule kaga!

..og syns forresten det hadde våre verre om du ikkje hadde blitt 24 år den 24.!
Eg blei fjortis den 14., eg.. det va stas :p

Kathrine Løsnesløkken sa...

Vil ikke kommentere noe særlig på denne bloggen, men hadde det vært en "like"-knapp her, hadde jeg trykket på den ;-). Takk for lørdagen. Det var veldig koselig! Bør gjentas.