onsdag, august 24, 2011

Om ønskelister

I dag skriver vi 24.august. Om en måned skriver vi 24.september. 24.september blir jeg 24 år. En slik symmetri skjer bare en gang. I den forbindelse har jeg latt et snev av narsissisme komme over meg og laget diverse ønskelister.

Ønskelistene finner dere i margen til venstre på bloggen, men for ordens skyld:

Amazon.uk-ønskelista inneholder et fyldig spekter av spill, filmer, musikk og tegneserier. Blant annet.

Amazon.com-ønskelista (også kalt Kindle-ønskeliste) er først og fremst tiltenkt mine bok-ønsker, og da hovedsaklig til Kindle. Her er det ingen leveringstid; jeg får dem med en gang de er kjøpt.

Steam-ønskelista gjelder kun dataspill, men slikt er tross alt ytterst sjeldent feil.

Think Geek-ønskelista
består av diverste kuriositeter, t-skjorter og andre ting en stakkars nerd måtte synes er festlig. Hva med en kaffekopp, for eksempel?


En feiring blir det nok også etterhvert, for de av dere som måtte befinne dere i Oslo-området. Stay tuned!

OBS: Gaver vil selvsagt ikke være en nødvendig adgangsbillett til den kommende feiringen, men gjelder mest for dem som måtte føle seg i det gavmilde hjørnet.

3 kommentarer:

Christer sa...

UK-lenken er feil.

Johanne sa...

Think Geek e ei farlige sida! Nå har eg og lyst på serenity keychain..!;)

"You can't take my keys from me" :)

Ingar T. Hauge sa...

Nå skal den være fikset, Christer. Takk for opplysningen :-)