torsdag, juli 07, 2011

Om gode dager i Japan

Japan er et underholdende og innholdsmettet land, det er det ingen tvil om. Og jeg lover å blogge mer om hva som har skjedd i løpet av dag 6, 7, 8 og 9 (som er morgendagen) i løpet av morgendagen. Foreløbig har vi fremdeles bare i Kobe, men lørdag reiser vi videre til Tokyo.

I Japan er gjennomsnittshøyden noe lavere enn i Norge (skjønt eksakte mål er vanskelige å finne sånn her og nå). Der hvor jeg i Norge er antakeligvis noe under gjennomsnittet eller helt gjennomsnittlig når det gjelder høyden, er jeg betydelig over gjennomsnittet i Japan. Det er dermed ikke rart at Big in Japan er et uttrykk og en sang som passer godt for anledningen.



Om ikke originalen falt i smak, så kan jo remaken være av interesse.

3 kommentarer:

Belcker'n sa...

Guano Apes videoen er desverre blokkert i Norge.
Prøv denne istedet: http://youtu.be/Q9jJufz9RNE

PS: Fikk du meldingen min på Facebook?

Ingar T. Hauge sa...

Den fikk jeg. Jeg holder fremdeles utkikk etter en Cloud-figur. Jeg har funnet en som kunne vært perfekt både med tanke på størrelse og pris, men dessverre var den i en sånn "kjøp en boks og sjekk hvilken tilfeldig FF-figur du får"-serie. Så jeg holder utkikk etter noe som er litt mindre gambling. Tokyo er trolig stedet.

Belcker'n sa...

Ja, er det et sted du finner det så er det nok Tokyo.

God tur videre og hils Gojirra fra meg.