søndag, mai 08, 2011

Om Eddie Izzard og kirkehistorie

I morgen begynner jeg på å skrive den siste oppgaven for dette skoleåret. Denne gangen er det Jesu lignelser som skal til pers, nærmere bestemt den barmhjertige samaritan. Oppgaven er på 5000 ord, så den kommer til å kreve sitt, men samtidig har jeg nøyaktig en måned på meg fra i morgen av (ja, jeg liker å begynne tidlig, for da kan jeg bli tidligere ferdig og ta tidligere ferie).

Helga har vært fylt med prøvespilling av det kommende toppspillet Deus Ex: Human Revolution. En preview-artikkel om spillet kommer på GameReactor 11.mai, så alle interesserte får ta turen dit. Jeg kan love at det blir mye skryt.

Vi fortsetter med en liten Eddie Izzard-video. Sist gang var det Darth Vader og Dødsstjernen som havnet i ilden. Denne gangen er det bakgrunnshistorien for den anglikanske og lutherske kirken som er tema, og et aldri så lite spark til de som på død og liv skal prøve å gjøre kirka så trendy og kul og moderne ogsåvidere...

Ingen kommentarer: