fredag, april 08, 2011

Om nett og ymse

- Etter to og en halv uke har NLM IKT endelig klart å fikse problemene sine, hvilket betyr at det trådløse nettverket på Fjellhaug endelig er oppe og går igjen. Vel å merke har jeg noen problemer med å få brukt Firefox skikkelig i innledningsfasen, men vi får se om jeg ikke klarer å løse det med tiden.

- Jeg har, i et plutselig behov for å gjøre noe nytt og som brøt med hverdagsrutinen, begynt på quiz i Café Ichtys på torsdagene. Her sitter jeg på laget Noas Ark, og foreløbig sitter vi med en 1. og en 2.plass etter at jeg begynte på laget. Koselige folk, koselig lag.

- I helga reiser jeg til Kvitsund, som ligger inne i Telemark en plass (Kviteseid for de lokalkjente). Her skal jeg tale på et søndagsmøte, og frem til det skal jeg bare slappe av og kose meg. Satser på å rekke å lese ut siste boka i The Malazan Book of the Fallen-serien underveis (er nå 78% uti boka ifølge Kindle). Etter det? Tja, enten C.S. Lewis, George Martin, Terry Pratchett eller tilleggsbøker fra Malazan-serien, tenker jeg.

Ingen kommentarer: