mandag, februar 07, 2011

Om fullpakket helg

Årsakene til at jeg ikke har blogget i helga:

  • Skrevet ferdig førsteutkastet til en 3000-ordsoppgave om forholdet mellom synd og død.
  • Lest bok. Akkurat nå er det bok nr. ni av ti i Steven Eriksons fantasyserie The Malazan Book of the Fallen som blas igjennom på Kindle. Lesehastigheten er faktisk merkbar høyere nå enn før.
  • Lært meg å bruke den nye telefonen. Så langt er det meste vel, men noen spørsmåltegn har det vært underveis.
  • Sett film: Den israelske filmen Beaufort på fredags kveld og One Piece: Strong World søndag kveld. Sistnevnte var uten tvil den beste (ut ifra en animeentusiasts beskjedne perspektiv), men det er trolig fordi jeg allerede har den israelske filmen Vals med Bashir som standard for israelsk film.
  • Skrevet anmeldelse av spillet Inazuma Eleven for GameReactor. Den kom på "trykk" i dag.
  • Spilt Ringenes Herre-Risk på lørdag. Jeg kom på tredjeplass av fire mulige. De onde kreftene ble de store seierherrene den dagen.
  • Lørdagsmøte i Misjonssalen. Grei tale, dog altfor lang og ustrukturert. Budskapet er selvsagt det viktigste, men noen av oss lever og ånder for en god struktur i hverdagen.
  • Messiaskirke-møte på søndag over en viktig tekst.
  • Trent
  • Begynt å se animeserien Black Lagoon.
  • Begynt å spille Mass Effect 2.
  • Begynt å lese tegneserien Y: The Last Man.
Helga har med andre ord ikke akkurat vært begivenhetsløs.

4 kommentarer:

Frankthetank sa...

En ting som kunne gjort helgen komplett var om du såg superbowl i tillegg ;)

Ingar T. Hauge sa...

Jeg vurderte det faktisk, men ettersom kampen ikke startet før kl 01:00 i natt og jeg generelt sett er A-menneske sikret jeg meg litt kvalitetssøvn istedenfor. Hadde det derimot vært finalen i Japan Series med Tigers i hovedrollen hadde saken selvfølgelig sett annerledes ut ;-)

Andreas sa...

... og du kjenner ikke noen som har Mass Effect 1 til 360 f.eks?

Ingar T. Hauge sa...

Måtte vært Martin i så tilfelle, men Mass Effect kan lett kjøpes til PC via Steam for €14,99. Men det kommer på tilbud rett som det er, så jeg ville nok ventet på et slikt et...