onsdag, desember 22, 2010

Om introsanger til TV-serier

For ordens skyld kan jeg jo fortelle at juleferien herved er igang, og dagene fremover skal tilbringes innenfor hjemmets lune vegger på Askøy. Hjemmelaget mat, god kaffe og familiesamvær. Foruten det bibelske budskapet er det virkelig dette som er viktig for meg i jula.

Uten at jeg helt kan forklare hvorfor fikk jeg følgende video på hjernen. Like greit å bare poste den.



Deretter kopierer jeg Johanne (som tipset meg om videoen for ca ett år siden) og stiller et aldri så lite quiz-spørsmål: Hvor mange av disse seriene har jeg fulgt med på i større eller mindre grad? Hvem vet, kanskje vanker det premie til den beste av dere?

2 kommentarer:

Johanne sa...

nei, se kem som herme!! :P

"I større eller mindre grad" e jo et veldig flytande begrep, men eg tippe:
- The Simpsons
- Naruto (d e japansk, e d kje?)
- That 70's show
- FIREFLY!! :)
- The Office (?)
- Scrubs
- The Big Bang Theory
- Friends

og eg bør jo sjølsagt få bonuspoeng for å ha tipsa for videoen i utgangspkt, hehe

Frankthetank sa...

Eg regner med du har sett disse seriene:
The Simpsons
Naruto
That 70s show
Firefly
Fresh Prince ("alle" såg på det)
Scrubs
The big bang theory
Friends

Ellers vil eg anbefale serien "Freaks and geeks". Genial serie som i likhet med Firefly bare fikk en sesong på skjermen :(