søndag, november 28, 2010

Om en komisk opptreden


Etter den forrige postens kanskje noe nedtyngede og dystre funderende tone, kan det være godt å spe på med en gladnyhet. Gjerne en morsom gladnyhet som involverer en morsom person sådan.

Da er det godt å slå opp på VG Nett og lese at 90-tallets o store komiker Jerry Seinfeld kommer til Norge neste sommer. Nærmere bestemt 4.juni 2011 kl 18:30 på Telenor Arena.

En kjapt søk på Billettservice bekrefter at billettsalget starter førstkommende onsdag. Prisen stod det lite om, men en ting er sikkert: To ganger har jeg latt sjansen til å oppleve John Cleese gå ifra meg. Jeg kaster ikke bort sjansen til å se Jerry Seinfeld på toppen av det hele.

Dermed satser jeg på billettkjøp på onsdag. Og forhåpentligvis ser jeg dere på Fornebu 4.juni, Even, Einar og Bjørn Are!

Kilde: VG Nett

2 kommentarer:

Vegard Lunde sa...

Prisen er fra 595 +billettavg. Vi sees på Fornebu 4. juni! Mvh Vegard, A Comic Soul

Ingar T. Hauge sa...

Leste om prisene på Aftenposten. Tror dette er noe jeg lett kan spandere på meg; John Cleese kostet jo tross alt 990 kr uavhengig av plassering.